Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

torsdag 30 maj 2013

Sommar

Idag är dagis stängt och lämpligt nog har utetemperaturen krupit upp till 19 grader på morgonen! Sol och klarblå himmel, ja det blir en fin dag med andra ord. Jag är hemma med lilleman, storasyster och en kompis till henne. Vi har redan hunnit vara ute en sväng på studsmattan och gungorna och jag har skördat hela vår rabarberplanta till en smulpaj som snart är klar.

Ikväll blir det vårruset. Jag har tränat flitigt, dock inte på att springa, så vi får väl se hur det går. Min premiärrunda i fredags tyder på att jag ska orka, men om jag inte orkar så är det ju bara att gå.



2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag! Jag får ta tag i rabarbern här med, det är så gott med paj!

    SvaraRadera
  2. Hej

    Jag har en tävling i min blogg nu, i samarbete med underbara Beach House Company. Tävlingen avslutas imorgon kl 13! http://blogg.alltforforaldrar.se/drommenom11barn/2014/12/14/julkalendertavling-14-december-3-advent/

    Vinstvärde 749kr/vinnare, tre vinnare i samma tävling!

    Kommer nya tävlingar VARJE DAG nu :)

    SvaraRadera