Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

måndag 6 augusti 2012

Jag är någonting på spåren...

Läste detta i tidningen i morse, med anledning av att många går tillbaka och jobbar idag. Känns som om jag är någonting på spåren när jag försöker fokusera på det goda i varje dag!

Denna lär jag behöva läsa om fyra veckor, det är då jag ska börja jobba igen.

3 kommentarer:

  1. hej! hittade dig genom UC.
    här får man ju hålla utkik helt klart ;)
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  2. Precis så där kan man tänka även om man inte ska tillbaka till jobb. Jag tänker så i min kamp mot cancern, försöker se alla ljusglimtar, hellre att glaset är halvfullt än halvtomt. Jag tror det handlar om att ta ett beslut över hur man tänker.
    Fin blogg du har. Titta gärna in på min med. Ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. så bra tips! måste jag komma tillbaka till ibland, så jag inte glömmer bort.. :)

    SvaraRadera